Blogs om te ontdekken

10.1.16

Halloo daar! Ik wens jullie een fijn 2016! (beetje laat, maar beter laat dan nooit ;))
In dit berichtje laat ik jullie 7 blogs zien die ik geweldig vind om naar te surfen als ik me verveel. Eén voor één maken ze me blij als ik verdrietig ben, maken ze mijn dag goed wanneer het wat minder gaat. En juist dààrom wil ik die graag met jullie delen! Veel leesplezier!

1. Laurastique



Bijna elke dag post Laura een berichtje op haar blog. Lang of kort ze weet me altijd en overal te inspireren.

2. Aspyn Ovard


Met haar prachtige blog weet ze me op te fleuren zo ook met haar super coole, interessante artikels.

3. Disfordazzle


Diana inspireert me met haar te gekke video's die ze dan ook tegelijkertijd op haar blog zet!

4. Jiami


Met haar geweldige kleding- en interieurstijl weet ze me elke keer weer te verbazen. Waarschijnlijk 1 van mijn favorieten!!

5. Bloggernet


Met de verscheidenheid aan artikels verveel je je waarschijnlijk nooit op deze blog!! Top!

6. Beauty unboxing


Een fijne blog waar je alles te weten komt over beauty en make-up.

7. Younique


Een mega-fantastische blog over vanalles en nog wat!! Aanrader!!

Dit waren dé 7 blogs die ik het leukst vind! Tot de volgende keer!! XXX Nanette

You Might Also Like

0 reacties

Zoeken