Hoe ik mijn foto's bewerk // Instagram

20.1.16

Haiii!! Hoe gaat het? Ik ben nog altijd een beetje ziekjes, maar dat belet me niet om een artikel voor jullie te schrijven! Vandaag gaat het gaan over hoe ik mijn instagram foto's bewerk. Lezen jullie mee?

1. App?

Ik gebruik de app VSCOcam. Ik heb nog andere apps zoals je kan zien of de foto, maar die gebruik ik voor andere dingen.







2. Welke filter?

Ik selecteer een foto die ik ga bewerken en zet de filter: A6 erover heen.





3. Details bijwerken.

Als de filter er overheen zit, is hij nog niet helemaal perfect. Daarom ga ik naar de instellingen zeg maar, en daar kan je allerlei dingen aanpassen. Ik pas de belichting aan door hem op -1 te zetten. Ook het contrast verander ik een beetje en zet ik op +1. Om de foto een beetje minder kleur te geven ga ik naar verzadiging en zet ik hem op -3. Nu vind ik de foto goed genoeg en past hij in mijn insta-feed. Het corrigeren van de laatste dingetjes doe ik meestal op gevoel. De ene keer belicht ik hem wat meer, de andere keer wat minder. Het hangt er vanaf hoe ik de foto trek. De filter: A6 gebruik ik wel ALTIJD. Dat staat gewoon vast! ;) Misschien kunnen volgende foto's nog wat helpen.














Ik hoop dat jullie dit een leuk en interessant artikel vonden! Ideeën of tips? Stel ze gerust en tot morgen voor een nieuw bericht! XXX Nanette

You Might Also Like

0 reacties

Zoeken