Selectie-foto's // We Heart It

21.1.16

Hai! Sommigen vroegen zich af wat de app "We Heart It" inhoudt. En dat lieve lezers ga ik jullie vandaag uitleggen. Ik zal jullie dan ook kennis laten maken met mijn profiel en de foto's die ik leuk vind. Heb jij foto's die je wil delen? Laat ze achter in de comments of op instagram!

Het 'doel' van We Heart It is dat je leuke, inspirerende foto's en profielen zoekt. Vaak leiden deze prachtige foto's naar leuke blogs/websites. Als je een leuke foto tegenkomt klik je vervolgens 2x op de foto, waardoor er een hartje verschijnt zoals bij instagram. Via verschillende zoektermen passeer je langs immens grote categorieën. Mijn lievelingscategorieën zijn: healthy food, work-out, beauty, love goals en ga zo nog maar even door.. Het concept is gelijkaardig met instagram en tumblr, maar...

Wie vindt dat erg? :)

Ik laat jullie een foto zien van mijn hearts op We Heart It van het voorbije jaar!


Ik hoop dat jullie nu een beetje de essentie van We Heart It begrijpen en tot een volgende keer!
XXX Nanette

You Might Also Like

0 reacties

Zoeken