Enquête gesloten!

5.2.16

Heey iedereen! Ik weet het, het is al enkele dagen geleden dat ik nog iets heb gepost.. Maar ja, wat doe je eraan als je soms gewoon geen tijd hebt?
Zoals je aan de titel kan zien, is er blijkbaar één of andere enquête gesloten...

Welke enquête? 

Ik had enkele daagjes terug een enquête geplaatst op mijn blog. Ik heb toen aan mijn lezers gevraagd welk punt (op tien) ze mijn blog gaven, qua uiterlijk/inhoud. Namelijk in de rechterkolom onder 'About me'. Geen zorgen als je hem niet hebt gezien of ingevuld.. Ik heb genoeg antwoorden binnen! In dit artikel toon ik jullie graag de resultaten.

MAAR LIEFST 75% VAN DE STEMMERS HEBBEN MIJN BLOG EEN 10 GEGEVEN (!)
DE ANDERE 25% GAF MIJN BLOG EEN 8 OP 10 WAT ZéKER OOK NIET SLECHT IS (!)

Ik zou graag iedereen willen bedanken (stemmers en niet-stemmers) voor jullie steun, want als ik op een maand zoveel lezers niet zou hebben, zou ik er al lang mee gestopt zijn!

Hartelijk bedankt voor de massale views per maand en ik hoop dat er nog veel meer zullen bijkomen!

XXX Nanette

You Might Also Like

0 reacties

Zoeken