Laura schrijft #1

31.1.16

Een paar dagen geleden vroeg Nanette aan me of ik gastblogger zou willen zijn en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Ik kende haar al een tijdje van Instagram en haar blog zelf vond ik ookal super leuk! En zie nu, ik ben een artikeltje aan het typen op haar blog. Wie had dat ooit gedacht haha. In dit artikel laat ik jullie de spulletjes zien die ik het leukste in mijn kamer vind, kijk je mee?



Het eerste waar ik direct aan denk, is mijn light box. Deze heb ik een aantal weken geleden van de kerstman (aka papa en mama) gekregen en ik ben er ontzettend blij mee! De mijne komt van de Mirlo's, een gezellig, leuk koffieshopje in Antwerpen. Maar ook kun je hem in de Urban Outfitters vinden, alleen denk ik wel dat die daar wat meer kost.



Dan heb ik ook nog mijn fotoslinger waar ik elke keer met een big smile op terug kijk. Alle kleine, leuke momentjes die in je kamer aan de muur hangen, gewoon zalig. Voor moest je je het afvragen hoe ik deze polaroid foto’s heb gemaakt zonder polaroid camera? Dan zou ik je verwijzen naar dit artikel.  (http://laurastique.blogspot.be/2015/08/hoe-maak-je-zelf-polaroids.html)



Sinds kort ben ik een enorme cactussenfan. Ik hoor je al denken; “Waarom zelfs? Cactussen prikken toch en zijn toch gewoon plantjes?” En ja, ik geef je gelijk, ze prikken maar ik vind ze ongelofelijk leuk staan in je kamer, het geeft zo een extra touch. Ondertussen heb ik er meer dan 5 in mijn kamer staan en dit zijn toch wel mijn favorieten. De eerste 3 (welbekende) cactusjes komen van de IKEA en ja, alle cactussen zijn eigenlijk van de IKEA haha.




Het bakje komt ook van de IKEA J

Dan kom je aan aan mijn bureau waar mijn computer op staat. 24/7 zit ik erop, oké niet overdrijven maar toch meer dan 5 uur op een dag. Eigenlijk zou ik moeten afkikken maar de verleiding is te groot, ken je het gevoel? Oh sorry, ik ben helemaal aan het afdwalen haha. Dus, dan komen we aan bij mijn computer. Het ding waar ik al mijn foto’s op bewerk, mijn vingers afslijt door het typwerk voor mijn blog en waar ik andere blogs op bekijk. Een deel van mijn leven dus haha. Naast mijn blog, ligt vaak ook mijn blogboekje. Een boekje waar ik al mijn tips en gedachten op schrijf over mijn blog. Echt een goeie tip als je een blogger/blogster bent! Gewoon alle ideeën in op schrijven! En Spotify mag zeker niet ontbreken!




Dan komen we bij het laatste dingetje aan, mijn ‘moodboarrd’. Een ding waar ik ook wel best trots op ben. Hoe ik op het idee kwam om het te maken? Een simpele foto op Tumblr. Ik had foto’s opgezocht en in een Word-bestandje geplaatst en toen ik dacht dat ik er genoeg had, drukte ik het af. Alle foto’s heb ik dan op een witte magneetbord van de IKEA (ik spam de IKEA hahaha) geplakt en het was klaar.



En dit was alweer mijn artikeltje. Ik wil Nanette heel erg bedanken voor deze kans dat ik op haar blog een artikeltje mocht typen. En mocht je nu meer willen weten/lezen over mij? Dan is hier het linkje naar mijn blog: laurastique.blogspot.be.


Liefs,
Laura!

You Might Also Like

0 reacties

Zoeken