Food & Music // Fortune Cookie

22.11.15

Hallo allemaal, vandaag een artikeltje over een pairing van food & music. Zoals je in de kop al hebt gelezen heb ik het hier over een "fortune cookie". 






Deze koekjes breek je open en er zit dan een gelukswens in. Het koekje eet je op voor dat je de wens leest, anders werkt die niet meer. (Dat is eigenlijk maar een metafoor, maar het blijft leuk.) 




Terwijl je dan je koekje aan het oppeuzelen bent, kan je naar het GLOEDNIEUWE liedje van Emma Bale en Milow luisteren 'Fortune Cookie'. 




Emma gaat dit najaar met Milow op tour, voor meer info bezoek zeker haar website: http://www.emmabale.be/bio . Ook heeft ze nog vele andere leuke liedjes!


Even terug naar de koekjes! 


Waar kan je deze kopen?


De koekjesdoos (met 12 verpakt) heb ik gekocht in de Hema Brasschaat. 


Hoeveel kost dat?


Ik weet niet meer precies hoeveel, maar deze doos was minder dan 5 euro.


Zelf vind ik de koekjes zéér lekker, want ze zijn zoet! ;) 


Laat me weten wat jij van fortune cookies vindt en zeker ook van het nummer van Emma Bale en Milow!


Liefs, Nanette


You Might Also Like

0 reacties

Zoeken