Verlanglijstje // 2016

28.12.15

Hey guysss, vandaag laat ik jullie mijn verlanglijstje zien van een wel heel specifieke winkel, waar ik nog nooit ben binnen geweest (shame on you ;) ) maar waar ik wel eens moét binnen gaan. De sissyboy! De winkel die bij iedereen wel bekent is. Een prachtige lifestyle en kleding winkel met fabuleus decoratiemateriaal. Daarom laat ik in dit berichtje zien, wat ik zéker in 2016 zal aanschaffen. Veel leesplezier!

1. Fotoframes met leuke prentjes



2. Geurkaars en waxine-licht-houdertje


3. Cactus <3

4. Stolp met koperkleurige voet

Wat staat er op jouw verlanglijstje? Laat het me weten en vergeet me zeker niet te volgen op instagram! @nanettesbloglife of @nanettehuysmans Ik wens jullie nu al een gelukkig en gezond 2016! Tot binnenkort! XXX Nanette

You Might Also Like

0 reacties

Zoeken