Favourite songs of 2015

27.12.15

Haii!! Het is alweer een hele tijd geleden dat ik nog een bericht heb geplaatst, maar ik beloof dat de volgende er sneller aan zal komen! Zoals je al hebt kunnen zien aan de titel laat ik in dit bericht mijn favoriete liedjes van 2015 horen. Laat me weten welke jouw favorieten zijn!

1. Justin Bieber - Love yourself

Top nummer met 2 top dansers!

2. Justin Bieber - Sorry

Ik hou van dit nummer, zeker met de leuke melodie die er in zit!

3. Adele - Hello


4. Shawn Mendes - Stitches 


5. Hailee Steinfeld - Love myself


Zo, dit waren dé 5 beste nummers van 2015. Misschien weet je het al, misschien nog niet maar deze blog heeft vanaf vandaag ook instagram! So feel free to click on that follow button! @nanettesbloglife Hopelijk vonden jullie het een leuk artikel, laat zeker een comment achter en tot de volgende! Xxx Nanette


You Might Also Like

0 reacties

Zoeken