My pictures // Gastblogger?!

26.1.16

Hellooo guys, ik heb een paar daagjes geen berichtje gepost omdat ik het wat druk had. Maar omdat de vakantie eraan komt, zal het huiswerk and that kind of stuff (ik ben in een engelse bui vandaag ;)) verminderen waardoor ik weer continuïteit in mijn bericht posting brengen.

Vandaag laat ik jullie mijn instagram foto's zien, met telkens een beetje uitleg bij de foto's want op instagram leg ik nooit helemaal uit waar ik die foto heb getrokken en wat me precies inspireerde dus.. Daar zal het vandaag over gaan! So let's get started!!

1. Op deze foto zijn mijn benen héél duidelijk zichtbaar! ;) Ik denk dat ik toen zin had om wat tumblr/pinterest-achtig uit de hoek te komen!


2. Op deze foto kan je regen zien, want die heb ik getrokken toen ik in de auto zat te wachten. Hebben jullie dat ook nog nooit voor gehad dat je zit te wachten ergens en ineens denk je: "Ooh das een mooie foto?" Ik al heel vaak!!

3. Deze foto is getrokken toen ik op een zaterdag in mijn LIEVELINGS coffeebarretje zat. Ik had een Latte Macchiato en een Brownie besteld. Lekker 'gezond' wezen. NOTTT!!

4. Deze is op dezelfde plek getrokken als daarjuist. Ik keek even naar boven en zag deze PRACHTIGE lamp en dacht: "Dit moet ik delen!" :)

5. Ik zat in de auto (weeral!) en keek achterom omdat er een heel fel licht binnen scheen, en dan zag ik deze mooie kleurencombinatie, en moest ik het wel vastleggen op mijn camera!

6. Hier zat ik gezellig een koffietje te drinken en zag ik dit mooie magazine-mandje staan en ik vond het er wel heel schattig uitzien! (let niet op de telefoon, die heel subtiel mee in beeld staat!) :)

7.  Hier zitten we aan foto zeven, het gaat vlug hé als je je amuseert!? Ik kwam 's morgens aan op school en zag dat er sneeuw op het dak lag en ik vond dit toch een heel bijzonder moment. Aangezien het amper heeft gesneeuwd op de plek waar ik woon.

8. Ik had net foto's getrokken voor op mijn blog en vond de camera mooi op mijn bed samen met mijn plaid/dekentje passen.

9. Deze foto is maandag getrokken toen ik met mijn mama en zus iets ging eten. Mijn mama ging betalen dus had ik wat tijd om rond te kijken en toen zag ik dit leuke bordje liggen. Cute hé!?

10. Wie niet weg is, is gezien! Hahahaa neeneee! De allerlaatste foto die ik heb gepost was er eentje met een Latte in mijn hand. Dat zien mensen wel vaker bij me! ;) Ik vond het wel een leuk effect hebben.

Dit zijn al mijn instagram foto's! Meer van mij weten? Volg me dan op instagram: @nanettehuysmans en binnenkort komt er een gastblogger op bezoek namelijk Laura Van Emelen. Zij komt een berichtje schrijven op mijn blog en tegelijkertijd schrijf ik een berichtje op haar blog! Nu al benieuwd? Ga naar haar blog: laurastique.blogspot.com en ontdek er haar fantastische berichten! Tot binnenkort! XXX Nanette

You Might Also Like

0 reacties

Zoeken